wtorek, 9 czerwca 2015

50 faktów o mnie i moja decyzja

Dziękuje za nominację panience. 
Ja za to nominuję Adminkę Ninę, Mary K 
1.Mieszkam w województwie Lubelskim
2.A dokładnie to w jego stolicy. Jak chcecie wiedzieć to uczcie się geografii
3.Non stop coś gubię, a potem męczę innych :]
4.Uważam się za osobę mało kreatywną
5. egoistkę
6.Mam 14 lat prawie 15
7. Urodziłam się w sierpniu
8. A dokładnie 3
9.Uwielbiam słuchać muzyki a szczególnie
10.Sylwii Grzeszczak
11. Lodo Comello
12.Oglądam filmy muzyczne
13.romantyczne
14.fantasy
15.Mam autograf Sylwii Grzeszczak
16.Mam siostrę
17.Mam także panienkę którą traktuje jak siostrę
18. a dokładnie bliźniaczkę
19.Jestem strasznie niecierpliwa
20.według panienki potrafię być groźna
21.Chodziłam na hiszpański
22.Mam fb
23.Nigdy nie wiem co zjeść na kolacje. Ps. Co ja bez Ciebie zrobię panienko
24.Słucham radia young stars
25.Lubię spaghetti
26.pizze
27.Gram w siatkówkę
28.Tańczę
29.Jestem alergiczką
30.Uwielbiam truskawki
31.Jestem strasznym śpiochem
32.Uwielbiam czytać książki
33.Lubię jeździć na łyżwach
34.Jestem strasznym żarłokiem
35.W wakacje liczę na przefarbowanie końcówki włosów
36.Mam lęk ciemności
37.pająków
38.mam od zależności światła kolor oczu
39. włosy mam brązowe
40.mam strasznie dużo kompleksów
41.jestem strasznie irytującym człowiekiem
42.Mam na imię Marcelina
43.Ale nie lubię swojego imienia
44.Mam ksywkę od Patiś aniołek
45.Nie znoszę historii
46.Mój ulubiony kolor to fioletowy
47.Jestem strasznie niezdecydowana
48.Nie umiem się długo gniewać
49.Mam sklerozę
50.Mam niską samoocenę
Cześć wszystkim trochę z opóźnieniem te fakty ale co ja poradzę zresztą nie tylko one bo decyzja też a jaką podjęłam to zaraz się dowiecie. Tak wiem wredna jestem a decyzja moja jest taka, że zostanę bo inaczej bałabym się o swoje życie i tak mam na myśli Ciebie panienko. Ale rozdziały będą rzadko bo mam pomysł na dalszą część historii a nie na tą część. Też dlatego, że nie mam czasu na razie.Więc do zobaczenia kiedyś
Pozdrawiam Marcela

3 komentarze:

  1. No witam witam anioleczku jestem na fonie ale jeszcze tu wrócę prędzej czy później i wtedy już nie będzie tak wesoło
    obiecuję to
    A ja obietnic dotrzymuje anioleczku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak widzisz panienka wróciła mój drogi aniołeczku
      twoje błagania poszły na marne
      bardzo mi przykro z tego powodu ale co zrobić
      ja też cię traktuję jak bliźniaczkę siostrzyczko
      ja sama nie wiem jak ty przeżyjesz gdy ja będę na wycieczce umrzesz z głodu i z kim ja potem będę pisać
      ????????????????????????????????????????????????
      zapomniałam jeszcze dodać ze oprócz tego iż potrafisz być groźna to jeszcze umiesz prawic długie kazania sorki
      aniołeczek aniołeczek
      i pomyśleć że ja taką głupią ksywkę wymyśliłam
      no ale co się dziwić
      niby ten komentarz miał być inny
      bardziej groźny??
      ale coś mi się nie udało
      jednak taki też mi się podoba więc zostawię go
      ps. nie obrażaj się za to na mnie

      Usuń
  2. Ja dopiero teraz to zauważyłam :)
    Sorry

    OdpowiedzUsuń