poniedziałek, 25 maja 2015

Kurczaka z warzywami.

Przeczytaj notkę pod rozdziałem to ważne
Ryan 
- Grałem właśnie na komputerze, kiedy do pokoju ktoś zapukał do drzwi.
- Proszę. - krzyknąłem
- Ryan chodź do pokoju Lilki.- powiedziała Andżelika 
- Coś się stało mej kuzyneczce.- zapytałem się z lekkim zdenerwowaniem w głosie
- Nie jak wychodziłam to jej nic nie było ale Dorcas kończy się cierpliwość więc nie wiem.- odpowiedziała mi Andżela
- No więc dlaczego Dor kończy się do mej Sasetki(smerfiątko z rudymi włosami) cierpliwość.- zapytałem trochę spokojniejszy Andżelisi
- Mówi nam, że nie zaśpiewa i stwierdziłyśmy zgodnie z nadzieją, że uda Ci się ją przekonać. 
- Sorki, ale do tej czynności to jej nikt nie przekona.
- No weź, chociaż spróbuj.- poprosiła mnie z minką kota ze Shreka
- Niech Ci będzie, ale jak się na mnie obrazi to będzie twoja wina.
- Nie martw się, obraża się tylko na tamtego chłopaka na dole, a na Ciebie nie umiała by tego zrobić.
- Uwierz potrafi.
-  No dobra, a teraz chodź, bo miałam po Ciebie tylko przyjść i szybko wracać.- powiedziała do mnie Andżela
- Oki, chodźmy.
Pokój Lily, Dorcas
- Dziewczyny naprawdę musimy śpiewać.- powiedziała po raz enty Lilka
- Nieeee.- powiedziałam jej z chytrym uśmieszkiem
- Na serio?- zapytała z nadzieją moja głupiutka Lilunia
- Tak, ja z dziewczynami nie muszę ale ty a i owszem.
A ta od razu się załamała i czekała, aż przyjdzie ta dwójka. Tak swoją drogą to ciekawe dlaczego ich jeszcze nie ma. O właśnie weszli.
- No dobra Ryan namawiaj Lilkę bo ja już nie mam siły co do tej dziewczyny.- powiedziałam rzucając się na łóżko Rudej
Ryan
Świetnie. Po co ja się w ogóle na to zgodziłem? Przecież ona na ten temat nie schodzi od 2 lat, a co dopiero, żeby nam zaśpiewała. Osobiście sam słyszałem tylko 2 razy. I po co mi to było ja się pytam. No dobra jak już się na to zgodziłem to niech cierpię.
- Lily ty mój skarbie jedyny może byś nam zaśpiewała.- powiedziałem
- Gumiś, dobrze wiesz, że ja nie śpiewam.
- Ale daj szansę aniołku usłyszeć swoim przyjaciółkom jak pięknie śpiewasz.- powiedziałem wchodząc na bardzo cienki lód jak cały ten temat.
- Ryanku w tej chwili sobie grzecznie wyjdziesz albo mama nie ugotuje Ci twojego ulubionego dania do końca pobytu tutaj.
- Kurczaka z warzywami.- powiedziałem już z przerażeniem w głosie 
- Dokładnie.
Dziewczyny widząc moją minę chyba stwierdziły, że powinny interweniować więc powiedziała najpierw Dorcas potem Andżela i Ann:
- Ryan chyba
- Nie dasz się
- Chyba jej
- Przekupić.
- Ciocia Karolina by mi tego nie zrobiła.- powiedziałem z niepokojem
- A chcesz się przekonać.- zapytała z taką pewnością siebie, że zaczynam się jej bać
- Sorki dziewczyny ale ja wymiękam i chce zjeść to chociaż raz. Pa idę do siebie.- powiedziałem wychodząc z pokoju.
- Grzeczny chłopczyk.- powiedziała z uśmiechem na twarzy i do dziewczyn dopowiedziała...
Hej rozdział jak zwykle beznadziejny i tak dalej ale szczerze zastanawiam się nad zawieszeniem bloga, bo:
- nic nie dodaje
- jest beznadziejny
- nie widzę sensu pisania go jak nikt tego nie czyta 
- nie mam czasu
Jak chcecie abym to coś jeszcze pisała to przekonajcie mnie do końca 1 tygodnia czerwca
A teraz się żegnam i Pozdrawiam Marcela

7 komentarzy:

  1. NIE NIE NIE I JESZCZE RAZ NIE
    Rodział choć krótki to zawsze mam czas żeby go przeczytać. Bo poprostu SUPER Genialny itp. długo mówić. Wiem też nie mam czasu i nie dodałam juz tydzień rodziału :( ale teraz nauka i dotego nie mam weny. Ale ty piszesz niesamowicie Jak zawsze. Ja komentuje tylko najlepsze blogi. A twój jest najlepszy. Jestem wybredna... wiec jesteś bardzo dobra w tym co robisz jak ja twój blog komentuje. Myśle, że zawsze komentuje. Bo wiem co to dla ciebie znaczy <3 NIE ZAWIESZAJ BLOGA PROSZE <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam serdecznie na http://hogwart-my-new-school.blogspot.com :) rozdzial 3.: Początek wojny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział. Boski, serio boski i nie przesadzam:*

    Zapraszam do mnie - http://violetta-nasza-magiczna.blogspot.com/

    Pozdrawiam Sandra<33

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rozdział. Boski, serio boski i nie przesadzam:*

    Zapraszam do mnie - http://violetta-nasza-magiczna.blogspot.com/

    Pozdrawiam Sandra<33

    OdpowiedzUsuń
  5. Na początek odniosę się do notki pod rozdziałem.. CZY TY OSZALAŁAŚ ? !
    -Nie nie jest beznadziejny tylko super !!
    -Jak nikt go nie czyta ? ! Ja go czytam (no może i nie komentuję) Ale i tak czytam !! :/
    -No dobra jak nie masz czasu to możesz na przykład dodawać w niedzielę lub raz na miesiąc.

    I teraz tak na szczęście zdążyłam, bo jeszcze nie ma końca pierwszego tygodnia czerwca więc uff. Jeśli zawiesisz bloga to mam focha na Ciebie ! :P Nie no może aż tak strasznie nie no, ale.. Rozdział jest cudowny (jak zawsze). I czekam na następny, bo wieżę , że nie zawiesisz bloga. ;)

    Pozdrawiam Mary.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ja mam zejść na zawał ??
    chcesz mnie mieć na sumieniu ??
    a może przyjechać do ciebie?
    Ale na razie postaram się tylko przemówić ci do rozsądku komentarzem
    jak tym nic nie wskóram to posunę się do bardziej drastycznych metod
    i wtedy moje drugie imię z wredoty zmieni się na jeszcze gorsze
    ale tym się akurat nie przejmuję
    i teraz mam takie pytanko z wieloma odpowiedziami:
    Czy ty?:
    - oszalałaś?
    - zwariowałaś?
    - zwątpiłaś ?
    i na to pytanie musisz odpowiedzieć
    tego ci nie odpuszczę
    pisałam ci to już na gg ale nie wiem czy pamiętasz więc napiszę to jeszcze raz:
    CZY TY CHCESZ POPEŁNIĆ TAKI SAM BŁĄD JAK JA?
    RADZĘ LEPIEJ GO NIE POWTARZAĆ
    JA GDY ZAWIESIŁAM BLOGA TO PO PARU DNIACH I TAK DO NIEGO WRÓCIŁAM
    I Z TOBĄ NA PEWNO TEŻ TAK BĘDZIE
    A jeżeli chcesz dodatkowo zdenerwować mnie i zagwarantować mi pobyt w szpitalu to jesteś na dobrej drodze
    tylko że wtedy nawet nie będziemy mogły pisać, nie będziesz mogła czytać rozdziałów na moim blogu itp. bo każdy wie jak jest z internetem w szpitalu
    jego po prostu tam nie ma
    i jeżeli postanowisz zawiesić bloga to obiecuję że nie napiszę do ciebie póki go nie " odwiesisz"
    niby miał być najdłuższy komentarz w moim życiu ale coś mi się to nie udało a raczej ktoś mi na to nie pozwolił Moja rodzinka przyjechała i niestety muszę iść im pomóc bo sierotki nie potrafią nic zrobić.
    jednak to już inna historia która nie dotyczy tego blodża <333

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny rozdział :)
    mmm.... kurczak z warzywami :)
    Czekam na kolejny :)
    Pozdrawiam,Tusia ♥

    OdpowiedzUsuń