piątek, 20 marca 2015

Liebster Blog Awards

Po pierwsze bardzo ale to bardzo chciałabym podziękować za nominację do LBA a w szczególności Pati która mnie nominowała..
1. Jak masz na drugie imię? 
Na drugie mam Anna ale nie przepadam za nim
2. Najważniejsze wartości w życiu? 
To miłość, przyjaźń. Bo bez nich nie widzę sensu życia
3. Jaki jest twój ulubiony sport? 
Najbardziej lubię siatkówkę. Po prostu jest to najlepszy sport na świecie.
4. Jaki jest twój ulubiony styl ubioru? 
Najbardziej lubię na luźno ale z nutką elegancji i często w to co mi wygodnie.
5. Co zmieniłabyś w moim blogu? 
W twoim blogu zmieniłabym ewentualnie szablon ale to też nie jest w tym najważniejsze
6. Jaki jest twój przewodni cytat? 
Nie mam jakiegoś takiego przewodniego cytatu.
7. Jakie miasta chciałabyś odwiedzić? 
Chciałabym zwiedzić Paryż, Madryt, Mediolan.
8. Czy ktoś wie o twoim blogu cz tylko ty?
Wiedzą o tym parę osób ale nie wiele. Głównie wiedzą o tym osoby które trawiły tutaj przez przypadek i mnie nie znają.
9. Jak widzisz siebie w przyszłości? 
Widzę siebie może jako lekarza rodzinnego, ale nie jestem co do tego pewna.
10. Jakiego przedmiotu w szkole nienawidzisz? 
historii i francuskiego
11. Piosenka której tekst nasz na pamięć? 
"Małe rzeczy" Sylwii Grzeszczak
Więc zacznę od tego, że kolejność blogów jest przypadkowa. Blogi które nominuję to:
4. http://clovenaarenie.blogspot.com/
5. http://huncwot-rogata.blogspot.com/
6. http://ksiezniczka-wody.blogspot.com/
7. http://harry-ginny-milosc.blogspot.com/
8. http://nowa-historia-doros.blogspot.com/
9. http://niezwykle-pokolenie-huncwotow.blogspot.com/
10. http://leonettanewstory.blogspot.com/
11. http://burzliwa-milosc-lily-evans.blogspot.com/
Pytania dla nominowanych:
1 Co sądzisz o moim blogu?
2 Jaki jest twój ulubiony film?
3 Co lubisz robić w wolnym czasie?
4 Czy uprawiasz jakiś sport, jeśli tak to jaki i dlaczego to robisz?
5 Lubisz truskawki?
6 Jakiej słuchasz muzyki?
7 Jakie jest twoje ulubione danie?
8 Jaka chciałabyś mieć nadprzyrodzoną moc?
9 Jaka jest twoja ulubiona książka?
10 Lubisz spać?
11 Ile masz lat?

25 komentarzy:

  1. Ja też kocham siatkówkę :*
    I gratuluję nominacji ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokaż się! ;*
    Jestes genialna!!
    Pisz dalej buziaczki:*:*:*:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie.. Nie widzieliśmy Cie jeszcze ! ;-*

      Usuń
  3. Uwierzcie nie chcielibyście jej zobaczyć XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ty do niej masz co? Ma pasje i na 100% jest ładna!

      Usuń
    2. No to sobie możesz oceniać że jest ładna skoro jej nie widziałeś(aś) XD

      Usuń
    3. ale t y też mnie wcale nie widziałeś i nie wiesz więc mnie nie oceniaj a skoro Ci się mój blog tak nie podoba to po prostu sobie daruj wchodzenie tutaj i mnie nie obrażaj

      Usuń
    4. https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t34.0-12/10947707_803335393071490_534732205_n.jpg?oh=2252ff263222c08454d74c5cf65bc26b&oe=5517519C&__gda__=1427669443_5b7517e365e78194d2c4710b832e5e06 piękna

      Usuń
    5. Ok odwale sie ale nie klam ze cie nie znam ;)

      Usuń
    6. to powiedz mi kim jesteś

      Usuń
    7. Trollowanie w Internecie przeważnie jest oznaką niskiej samooceny i pragnienia zwrócenia na siebie uwagi. Gratuluję anonimowi stylu życia.

      Usuń
    8. Przeważnie, czasem ma sie beke z chujowych opowiadań XD

      Usuń
    9. Opuszczam tego genialnego bloga. Mam nadzieję, że wydasz książkę z twoimi opowiadaniami ! Na pewno w 16 masz same świetne oceny z wypracowań. Życzę nagrody w konkursie Blog Roku *:

      Usuń
    10. Tak to jest jak ktoś grzebie w twoim komputerze. Przepraszam za niego :(

      Usuń
    11. Nic się nie stało. :)
      Ale nadal nie wiem kim ten ktoś jest. A było by miło wiedzieć.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 Opowiadania są gówniane
    2 Moms 3
    3 Jesc
    4 Jedzenie
    5 Morra
    6 Dzwiekow zarzynanej krowy
    7 Nie jest
    8 Moc wpierdalania
    9 Nie jest
    10 Nie spie
    11 0

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Chujowy
    2. Busty Teen Extreme Orgasm
    3. Wpierdalac
    4. Tak, lubie ruchac twoja mame
    5. Pytanie zbyt intymne
    6. Porky Vagina - Ruchaj Swinie i Sraj (ulubiony zespol i piosenka)
    7. Żurawinka szuszona z twojej mamy
    8. Chciabym byc Wikolakiem z Podkarpacia
    9. Wesole Dyktanda i Zabawy Ortograficzne ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    10. Lubie spac z twoja mama
    11. Tyle co twoj tata jak cie robil

    OdpowiedzUsuń
  7. Marcela masz GG??? :) (Gadu-Gadu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przykro mi ale nie mam ale mam fb

      Usuń
    2. A może byś założyła GG, żeby popisać z czytelnikami ? ;)

      Usuń