sobota, 7 marca 2015

... e z tego co sobie przypominam część 2

- Nie ty śpiewasz sama.
- Albo śpiewacie ze mną, albo śpiewam 1 piosenkę. To co wybieracie?
- Niech Ci będzie, ale zaśpiewamy tą po angielsku. Okej?
- Zgadzam się, ale 1 śpiewamy razem.
- Nie, nie, nieeeee Lilusiu zaczynasz ty, później razem, a na koniec znowu ty.
- Nie najpierw razem, a kolejne będę dziewczynki śpiewać ja. Widząc ich miny dodałam muszę się rozśpiewać.
Wiem jest to beznadziejny rozdział część jego i w ogóle krótkie a na dodatek miał być 3 dni temu ale nie miałam w ogóle czasu bo miałam zawalone przepraszam i nastepny postaram się dodać szybko

3 komentarze:

  1. CUDOWNY.! <3

    Nic się nie stało, ważne że jest ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rozdział :)
    Podoba mi się ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! A ja myślam, że w końcu Lily zaśpiewa XD Czekam na next i życzę dużo weny!
    Pozdrawiam cieplutko Panienka Livvi :}

    OdpowiedzUsuń