sobota, 1 lutego 2014

Koniec roku szkolnego – śmiać się czy płakać ?

 Ja nazywam się Lily Evans i jestem czarownicą. Chodziarz  mi nie wierzycie to naprawdę nią jestem. Nie dziwie się wam, że mi nie wierzycie, bo sama w to nie mogłam długo uwierzyć. Dziwicie się, ale jak to czarownica może nie zauwarzyć tak niezwykłej rzeczy. W skrócie urodziłam się w rodzinie mugolskiej. I do moich jedenastych urodzin o niczym nie wiedziałam a szczególnie o tym kim naprawdę jestem. Ale wracając do tego głupka  nazywa się James Potter i też jest czarodziejem, ale on urodził się w czarodziejskiej rodzinie. Ma cały czas rozczochrane czarne włosy i orzechowe oczy na których nosi bardzo charakterystyczne okrągłe okulary. Ma piętnaście lat, zresztą tak jak ja i chodzimy do takiej samej szkoły czyli  Hogwartu. A tak zapomniałbym należy do czwórki huncwotów. Mówią na niego Rogacz. Następny to Łapa czyli Syriusz Black. Jest to największy Casanova w historii szkoły. Ma czane do ramion włosy i tak samo czarne oczy. Kolejnym z nich jest Remus Lupin ma brązowe włosy i szare oczy. Jest też bardzo dobrym uczniem. Jego ksywka to Lunatyk.  A tak i czwarty z nich to Glizdogon czyli Peter Pettigrew. Jest on niski i pulchny w ogóle do nich nie podobny. Jednak wracając do mnie, kończy się mój piąty rok nauki w szkole magii i czarodziejstwa Hogwart. Wczoraj skończyliśmy pisać sumy i za tydzień wracamy do domu. Z jednej strony to szczęście a z drugiej żal opuszczać takie piękne miejsce. Ale uwolnie się od Pottera jest ogromnym szczęściem więc chyba jednak wychodzę na plus. Chociaż na pewno by tak było gdyby nie to, że oprócz niego do tej szkoły chodzą inni ludzie trzy dziewczyny  nie takie zwyczajne bo moje współlokatorki i przyjaciółki od serca. Pierwsza z nich to Dorcas Meadows lekko zakręcona dziewczyna o czarnych długich włosach. Oczy ma koloru niebieskiego. Jest średniego wzrostu i uważana jest za jedną z piękniejszych dziewczyn w szkole. Druga to Ann Lorens. Blondynka o szarych oczach. Jest bardzo mądra. Trzecia to Andżelika Abbot.  Szatynka która ma lekko pofalowane włosy, a oczy koloru fioletowego jak fiołki. Jest też jedną z piękniejszych dziewczyn. Będzie mi ich brakowało wakacje na całe szczęście przyjadą do mnie w sierpniu na dwa tygodnie.

(Potter)

Och ona jest taka piękna jak się złości. Yyy czy ja się znowu zamarzyłem. Więc ja nazywam się James Potter. Przyjaciele mówią na mnie Rogacz. Moi trzej przyjaciele to Peter Pettigrew  inaczej Glizdogon. Drugi to lunatyk, tak naprawdę to Remus Lupin. Jest on wilkołakiem, ale oprócz nas nikt o tym nie wie. Jest jeszcze Łapa, którego traktuje jak brata. Łapa to Syriusz Black. Ale wracając do tej anielicy, ona nazywa się Lily Evans. Ma rude kręcone włosy i zielone oczy jak trawa na wiosnę. Jednak tak Evans znowu mnie odrzuciła. Ja jednak nie podaje się tak łatwo za wygraną. Pewnie już zdążyła to zauważyć, bo ganiam za nią od pierwszej klasy. Mam jeszcze tylko dwa lata, aby zdobyć jej serce. W trakcie wakacji muszę obmyślić jakiś plan, żeby w końcu się ze mną umówiła. Ale chyba skończyła na mnie krzyczeć, bo wydaje mi się że teraz gada coś do Syriusza.

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz wiencej. Jestem ciekafa co bendzie dalej. Masz do tego talent

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie napisane, masz talent ;) Bardzo fajnie odpisałaś wszystkich bohaterów, a ostanie zdanie pozwoliło mnie na kolana :D Napewno będę tu zaglądać częściej :))
    Pozdrawiam Panienka Livvi :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero weszłam a już mi się spodobało :)
    Napewno jeszcze wróce <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko dobrze tylko błędy drą się głośno o pomstę do nieba. Np. Chociaż zamiast chociarz. No i interpunkcjto chyba wręczyłaś wilczy bilet. Znajdź bete i będzie spoko.

    OdpowiedzUsuń