niedziela, 5 kwietnia 2015

LBA po raz 2

Hejka pod ostatnim wywołało się dość nie przyjemna dyskusja z pewnym anonimem, który do dziś nie powiedział mi kim jest. No dobra zostałam nominowana przez Adminkę Ninę z bloga Nina BTR- opowiadanie za co barddzo jej dziękuje. Co prawda jest trochę opóźnione ale wcześniej nie miałam czasu.
1.Twój ulubiony serial?
Nie wiem może Big Time Rush lub Glee nie wiem tak samo lubię.
2.Mieszkasz na wsi czy w mieście?
W mieście.
3.Ile chcesz mieć dzieci?
Nie wiem nigdy się nad tym zastanawiałam może 2 lub 3.
4.Jechałaś kiedyś na koncert ,jeśli tak to gdzie?
Niestety nie ale zawsze chciałam pojechać na jakiś.
5.Masz pieska?
Nie to przykre, bo mam uczulenie na sierść zwierząt, a zawsze chciałam mieć.
6.Twoje ulubione miejsce w domu?
Mój pokój chyba tak jak większości ludzi, których znam.
7.Jakie książki polecasz?
Całą serię Harrego Pottera oczywiście, Igrzysk Śmierci, Niezgodnej,Monument 13, Zostań jeśli kochasz, Wróć jeśli pamiętasz,Poza czasem i jej kontynuacje i jeszcze serię Rywalek
8.Masz chłopaka?
Nieeee i będę płakać nie no żartuje ale niestety nie mam i już widzę miny jednej z koleżanek, mówiącej do końca roku będziesz go miała i ona dobrze wie że o niej mowa. Pozdrawiam ją.
9.Czytasz mojego bloga?
Tak jest ekstra.
10.Co ciebie uszczęśliwia?
Uszczęśliwiacie mnie wy ludzi, którzy czytacie mojego bloga. Moja rodzinka i przyjaciele.
11.Co robisz jak się nudzisz?
Czytam książki i szukam innych blogów które mogłabym poczytać. Gadam z rodzinką i pisze rozdziały na bloga, które mam nadzieję, że wam się podobają.
Blogi które ja nominuję to:
a teraz pytania, niektóre pewnie się powtórzą ale mówi się trudno:
1.Czytasz mojego bloga, jeśli tak to co o nim sądzisz?
2.Twoja ulubiona para z HP? Powiedz dlaczego.
3. Masz chłopaka?
4.Co lubisz jeść?
5.Jak spędzasz święta?
6.Jakie są twoje ulubione piosenki?
7.Jaki jest twój ulubiony kolor?
8.Ile znasz języków i jakie to są?
 9. Co porabiasz w wolnym czasie?
10.Jakie są twoje ulubione blogi?
11.Jakie oglądasz seriale?
To na tyle i jeszcze raz dziękuje admince Ninie.

2 komentarze:

  1. Gratuluję nominacji :*

    Pozdrawiam,
    Lenka Verdas :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki nominacji *.*

    W wolnej chwili wpadnij do mnie ^.^

    OdpowiedzUsuń